Sivut

keskiviikko 7. maaliskuuta 2018

Blogini

Minun blogini on ollut kauan kamalan negatiivinen ja postaillut huonoja juttuja, olen käyttänyt tätä puolustaakseni perusteettomia juttuja. Toisaalta miksi haluan edes käyttää aikaani sellaiseenkin. Turhaa se on. 

Olen aina rakastanut kirjoittamista, ja nyt alan tekemään vähän niinkuin livestyle- blogia, mun mielenkiinnosta nosta eri asioihin.

Tulen kirjoittamaan paljon urheilusta, puhtaasta ruoasta, henkisestä hyvinvoinnista. Olen harrastanut liikuntaa 3-vuotiaasta saakka. Lisäksi minulla on liikunnta-alan koulutus käytynä. Työtä en halua sillä sektorilla tehdä koska, haluan antaa ilmaisia neuvoja kaikille.

Lisäksi muotivaatteet ja laukut sekä tietysti kengät on harrastukseni kohde.  Mun walk in closet on ihana. Siellä on paljon ihania aarteita, joita tulen esittelemään.

Sekä olen sisustus- sekä askarteluhullu.

Kaipaan nyt vinkkejä, mistä te haluatte että kirjoitan.

Sain lahjaksi mun rakkaalta Chanelin Le boy laukun. Odotan innolla milloin Pariisista tulee iso paketti. Tämä siis oli naistenpäivälahja minulle. Olin haaveillut pitkään siitä. 

8 kommenttia:

  1. Aivan upea laukku. Joskus näin Instagramissa jonkun toisen Chanelin laukun. Mikä tämä laukku oli?

    VastaaPoista
  2. Tää Chanelin laukku on 2.55, ja medium, nää on kauniita laukkuja, mutta päivittäin en voi käyttää koska tavaraa ei pahemmin laukkuun mahdu. Päivittäin mulla Lv n peruslaukku, ruskeana. Mulla on tää myös valkosena ja mustana.

    VastaaPoista
  3. Jarna, kun olet monipuolisen urheilun harrastaja ja jonkin asteisen liikunta-alan koulutuksenkin suorittanut. Kannattaisiko sinun kuitenkin siltä sektorilta töitä itsellesi katsella.Turhaa niitä neuvoja ilmaiseksi annat. Mitäpä jos miettisit yrityksen perustamista.

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Olen opiskellut monta vuotta, ja valmistun maisteriksi joten. liikunta on kivaa ja antaa hyvää oloa, mutten koe että haluisin siitä työni.

      Poista
    2. Lisätietoa en valitettavasti voi antaa, että saan pitää työ- ja opiskelurauhan.

      Poista
    3. Pitää ihmetellä energisyyttäsi. Eli urheilet joka päivä ja sinulla on kolme lasta ja opiskelet. Miten ehdit kaiken, lähimpään yliopistoon taitaa olla matkaa?

      Harjoituskurssit, luennot ja tentit vei ainakin multa yhden lapsen äidiltä niin mehut. Mitään harrastaa ei ehtinyt. Voiko kysyä missä tiedekunnassa opiskelet ja puuttuuko paljon opintopisteitä? Opiskeletko liikunta-alalle? Sitten kovan liikuntamäärän ymmärtää.

      Poista
    4. Vuorokaudessa on 24-tuntia. Olen itse opiskellut, käynyt työssä, seurustellut, urheillut, kasvattanut nuorta, nukkunutkin. Kaikki pitää vain rytmittää ajankäyttö on elämänhallintaa myös. Kun elämä on hektistä, pitää sulkea vaikka netti välillä. Itse en esimerkiksi voi puhua maratoonipuheluita. Siinä ajassa mitä muut puhuu, olen itse lenkkeillyt, käynyt saunassa ja laittanut ruokaa. Itseäni opiskelu oli vielä lähiopiskelua eli piti olla läsnä.

      Poista
  4. Jos urheilen tunnin päivässä se antaa mulle kolme lisätuntia nukun vähemmän ja olen energisempi.

    Tuohon kouluun sen verran milloin olet valmistunut?

    Nykyään kaikki luennot nauhoitetaan ne voi kattoa myöhemmin. Eikä luenolla ole läsnäolopakkoa. Sinun pitää vain ymmärtää asia. Ihmettelen ettet tiedä asiaa.

    VastaaPoista

Laitathan vain asiallisia viestejä.