Sivut

lauantai 10. maaliskuuta 2018

Korkokengät

Mulla on noin 100 paria korkokenkiä, harmi vain ku ei tule käytettyä. Mulla on useita pareja käyttämättöminä.
Enimmäkseen oon treenivaatteissa kotona. Olen miettinyt kenkien myymistä, mutta en jaksa alkaa kirpputorille niitäkin hinnoitella. Juu, ei. Olkoot kaapissa mieluummin. Ehkä tarvitsen joskus.. Parempi osapuoli rakastaa kun käytän korkokenkiä. Nii, no onhan ne seksikkäät.

Laukut mulla on kotona järjestyksessä eteisessä, siitä voi helposti napata sen mikä sopii vaatteisiin. Toisaalta käytän yhtälaukkua yleensä pitkään ja sitten vaihdan. Olisi paljon kissanristiäisiä, mutta ku en oikein käy enää missään. Nyt on tulossa yhdet isot juhlat, meinasin käyttää vanhaa Emma-Gaala mekkoa, eli kierrätys kunniaan. Värikin on ihana.
Suosin punaista ja mustaa vaatteissa.

Kotini on taas kulta-valkoinen. Tehoste seinä tulee uusiksi.

Hermesin laukkua himoitsen. Kirkkaan punaisena krokotiilinahkainen Birkin.. Ai, ai, Silloin pitää olla todella kiltisti, että sen saa. Mulla on hermesin yksi huivi, laadun huomaa. Ihan kuin uusi. Mä tunnustan, että olen materialisti, enkä häpeä sitä. Luen paljon muotiblogeja, ja ostavat paljon Zarasta tavaraa mutta mikseivät käy kirpputoreja kiertämässä sieltä löytyy vaikka mitä kivoja sisustusjuttuja,miksei vaatteitakin.

Laitan kuvan Googlesta mitä laukkua himoitsen ja saan sen kyllä :)  Noita ei montaa Suomessa ole, ja noita pitää jonottaa, kyllä jonottaa!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Laitathan vain asiallisia viestejä.